Gebruik uw geschiedenis! Geschiedenis is van grote waarde voor uw externe en interne communicatie.
Uw boodschap
Voor iedere stakeholder - klanten, medewerkers, aandeelhouders, samenleving - heeft u een eigen boodschap. Die boodschap kan, zeker tegenwoordig, in allerlei vormen gegoten worden: voor reclame-uitingen, in het jaarverslag, op uw website, in een film, op CD/DVD en zelfs in een App! Bekijk de voorbeelden.
Aanjager en aandrager
Uw verleden kan een ondersteunende rol spelen in uw boodschap. Geschiedenis in Bedrijf fungeert als aanjager van ideeën en aandrager van thema’s. De uiteindelijke keuze van de thema’s en de vorm van de communicatie blijft uiteraard geheel bij uw bedrijf liggen. Ook verzorgt Geschiedenis in Bedrijf presentaties ‘Gebruik uw Geschiedenis’ voor communicatieafdelingen waarin verschillende voorbeelden van gebruik van bedrijfsgeschiedenis worden besproken.
Meer weten over het gebruik van uw bedrijfsgeschiedenis? Neem contact op met Geschiedenis in Bedrijf.